Fredag

Ja hejsa hejsan!

Kom hem i onsdags och skulle börja ha jobbat i torsdag men insåg til slut att de inte går att jobba. Har dragit på mig någon slags turistmagsjuka och lär springa till toan vare kvart ungefär och har kramper mellan åt så de funkade inte riktigt annars är jag helt och hållet pigg och frisk. Vet dock inte hur de blir i morgon, eftersom jag ska jobba. Får se om chefen hör av sig annars lär jag slå han en pling lite senare.

Ja jag vågar inte kliva utanför dörren ens, Mathias har vart och hämtat kyl och frysen som kom under förra veckan, nu står dom i vardagsrummet och skiner :) Vi har inte någon tid för att montera in de just nu men de kommer så småning om, började fixa lite i nya sovrummet i går, målade lister och tak helvitt, har sista strykningen i taket kvar som Mathias ska fixa i kväll, sen i morgon blir de till att slipa av spackel och sen är de bara börja med tapetseringen och de kommer bli sååå fint :) Finaste sovrummet jag har sett :P

Mathias har åkt i väg och handlat, och sen blir de mat och kanske en bra film :)

Har fått massa trädgårdsredskap av Mathias pappa, massa bra saker :) Slipper man köpa fast å andra sidan är sånt inte såå dyrt men många bäckar små som min fästman brukar säga till mig lite allt för ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0