Onsdag

Jaaa det hinner gå massa dagar innan jag skriver. Orkar inte :P
Har varit på säljutbildning tis & ons och det har varit riktigt lärorikt och intressant. Fullmatad i huvudet med massa säljteknik och kunskaper som jag längtar till att prova i morgon på jobbet. Angelica ska vara med mig på jobbet i morgon och på fredag :) Hon var med mig på utbildningen som jag kanske inte har nämnt :P Men det var riktigt roligt, hon kommer nog få börja jobba lite extra hos oss nu :) Sjukskrivningar hit och dit så de känns tryggt att man kan ringa någon om de behövs lite extra, men hon kommer nog få jobba lite i jul också ;P Hoppas iallafall.

En annan sak som är säker är att jag ska boka en synkoll, detta går inte längre. Ser grumligt om dagarna och de slutar med att jag får en förbaskad huvudvärk. Jag anstänger mig väl för mycket. Detta måste sluta men jag vill inte bli en brillorm :( Äh men det finns säkert ett par snygga brillor som passar mig utmärkt men jag är helst utan! :P

Detta får räcka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0