Måndag

Ja oj oj vad tiden går fort, känner mig lite snorig i näsan och lite tjock i halsen. Jag orkar inte bli sjuk nu, vill inte för den delen heller.
Helgen har sprungit i väg och jag har inte hunnit med ett enda dugg känner jag. Lördag var de kalas direkt efter jobbet och i söndags var de kalas direkt på morgonen. Sen började vi äntligen med trappen :) Oj vilken skillnad de blir :) Under tiden Mathias slipade trappen drog jag och syster in till Valbo och köpte en garderob till hallen som vi kan ha städprylar i :) Den syns inte heller :) För den står bakom vardagsrumsdörren :) Fick till och med i hop den i går :) Sen drog vi och käkade :) Efter de låg vi alla proppis i soffan och kollade på idolrepriser :)

Ja det var min helg, nu har jag varit uppe sen kvart i 8 för en morgonpromenad :)

Ska borsta tänderna och sen blir de....... ja ni vet nog mycket väl vad det ska stå, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0