Lördag

jaha då var de lördag igen då och dagen har sprungit förbi. Men har hunnit med ganska mycket faktiskt :) Vart ner och valt ut ett armband till min 20-årsdag också har vi kikat på en present åt våran käre vän Denise som fyller 18 den 22 oktober :) Köpte omtagskrokar att sätta på väggen i sovrummet :) Nu är gardinerna fixade iallafall :) Köpte också guldputs och putsade upp mina guldringar och halsbandet samt armbandet :)

Hade ett jäkla sug att gå ut och svänga lite i dag men det var jag tydligen ensam om, brudarna i Gävle skulle ta en kväll på Interpoolis men jag kände inte för att dra in till Gäävle så jag blev kvar hemma i soffan och svor tillsammans med soffan om hur jääävla dåligt Sverige spelade mot Danmark, eller dom spelade bättre men det är målen som sagt som avgör och Danmark fick ju in ett jäävla pissmål och då åker man ju på stryk om man inte ser till att putta in en eller två boll(ar) i mål.

Önskade att man kunde säga; And we are still kicking ass.

En sak till; tror ni jag har slipat något på trappen? Svar: Nej! Istället har jag hunnit tvätta all jävla tvätt, städat lite på kontoret. Kom också på det att slippappret är slut, så de skulle ändå inte gått. Jaja nu ska jag fortsätta lyssna på min musik och fortsätta svära över skitmatchen!

Jaa men det var ju en sak till. Läser för närvarande en riktigt rolig och sjuk bok just nu; The dirt av Niel Strauss, handlar för er som inte vet om det om Mötley Crüe och deras framgång. Den är heeeelt sjuk men riktigt jävla bra! Läs den, och efter det kan ni läsa den bok om Nikki Sixx The heroin diaries, den är ännu sjukare men grym!


Det var allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0