Tröttis

Sjukt trött är jag, vet inte om det är brist på sömn kanske, eller om det är något annat som spökar. Sov hela natten iallafall så det var jubra :)
Inväntar bara att dra till jobbet, glömde matlåda i går så de fick jag göra i morse :) Men de gick ju bra de å :) Nu längtar jag ihjäl mig till lördag för dååå dååååå är det feeeest och jag har inte festat på många dagar, det är det som är så bra med att hålla upp ett tag, när de väl blir dags för ferre är man taggad till tuuuuuuusen!! Trodde jag jobbade lördagen men de gjorde jag inte :) Tur för mig :) Nu kan man chilla och sova tills man vaknar på lördag!

Men det är måndagen, tisdag, onsdag, torsdag och fredagen kvar innan!!! Fy fan va depp jag blev nu då..


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0