Taggad?

JAAAAAA :)

Fruktansvärt pepp till i kväll :) Jag ska få se mina idoler :D HAHA...

Sitter med hårfärg i håret nu, eller toning rättare sagt, har ju börjat tona i stället för att slita på det med att färga varje månad :) Så den ska ur om en kvart ungefär :)
Ledig lördag är det också :) Idag är de Josefine och Henkebenke som jobbar, funderar på att åka ner och säga hej, men jag vet inte om jag skulle ner på stan något idag... Tänker inte åka ner bara för att säga hej :P

Kan också säga att jag tänker aldrig lämna en tom påse framme längre. i går hade jag lagt någon tom liten påse på köksbordet, sen åkte vi och handlade. Kommer hem själv för att Mathias skulle hem till mamma en sväng. När jag kommer in i lägenheten så kommer Fritz emot mig med påsen över huvudet, jag trodde han bara hade stoppat in huvudet, men han går rakt in i dörrkarmen, då tänkte jag bara, meeen gomissen då. När jag ska ta av påsen så skriker han ett sånt där hjärtskärande mjau. Då har han fastnat med tassen som ligger längs med kroppen till bakbenen. Åh jag fick panik. Tänkte om han ska streta emot kommer ju han bryta tassen och hela frambenet. Men jag började klappa han och prata med han så han blev lugn. Också fick jag av påsen. Då bara la han sig ner, och jag började känna på tassen och så men han bara låg där och pustade ut. Sen tog jag upp han och han började gooosa in huvudet i min hals.

Efteråt fick jag världens ångest, tänk om vi hade åkt iväg långt. Då hade han nog inte levt nu. Fick riktigt ont i magen. Usch. Skulle fan aldrig förlåta mig själv om han hade varit död när vi kommit hem, i påsen som jag lämnade framme.

Men nu lever han och jag är så glad för det :)

Kanske dags att skölja ut håret :)


Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0