Shiiiiiiit,

skittrött är jag idag, kom inte i säng förren kanske 1? Låg vaken till 4-5 för de kliiiiiade så förbannat, kunde då ej sova. Därför måste jag till Valbo idag för att köpa lite medicin :) Kanske man kan sova i natt :) Kliar så mycket att jag blir helt torr också kliar de för att jag är torr och jag har inget att smörja in mig med heller, för jag vill inte ha parfymerat för de sviiiiiider så förbannat. Appropå att de svider så råkade lillfjärten till katt riva upp två stora rivmärken på min handled rakt över tatueringen :P Haha. Skulle ha parfym på mig i går och hade det på ena handleden, tänker mig inte för jag trycker i hop handlederna med varandra... Mmmm härligt.

I går vart de Eurovision här hemma med huset fullt, jag, Mati, Angie, Babi, Helly, Angie2, Sändy och Emmy :P Och om ni kollade på Danmarks bidrag så kunde det inte vara mer likt Scotts :) Iallafall sångarna :) Men jag tyckte iallfall att Norges som vann var huuur bra som helst :) Annorlunda och klingig :) Och han var väl för söt också. Meeeen Rumänien var väl suuuuperkanon :) En riktigt partyhit i sommar :) Iallafall för mig!!!! Med lite remix i den så kommer den gå het på krogarna :)

Jag ska iallfall ringa mäklaren idag, ska testa om de går, :P Annars ringer jag på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0