Semester ersättningen...

... kommer in i morgon :) Weho :) Ska räkna på det där för det var 4 tusen mindre än vad jag räknat med. hmm. men det får jag räkna lite på...
I kväll ska jag och Mathias på bio, men det verkar vara det enda jag får nöja mig med. Har tjatat i evigheter att vi ska göra något och jag tänkte då att vi skulle kunna ta en fika på George innan bion, för Mathias skulle ju absolut vara hemma innan jag kom hem. Tror ni han var det? nej han kom nu. Klockan 20.00 vilket gör att det bara blir bio. Hellre det är inget, men jag blir bara så jävla trött på skiten... Karlar!

Har gjort naglarna nu på kvällningen, ser bra ut och de känns bra också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0