Oh vad dagarna har gått fort...

... dessa två dagar, det är för att man har haft saker att göra båda dagarna, håller på att rensa i penndelen. Shit va bra och snyggt det blir, har hållt på med det nästan hela dagen och tiden bara tickar i väg :) Denna vecka blir det 10-18 alla dagar fär Josefine är i Grekland och göttar sig :) Då blir de tajt att gå hem kl 14, men det gör mig ingenting, det blir bara mer pengar för oss :)
På fredag kommer mina semesterpengar från Coop :) Då ska jag betala våran Tunisienresa!!! Härligt att ha de betalt för sen är de bara att åka!!

I dag blev fler varslade på Sandvik och de drabbade en vän till mig, åh stackarn!!! Skittråkigt, men det är som det är, i morgon ska mamma in och höra om hon får vara kvar, och det hoppas vi verkligen!!!

Efter sommaren blir det dags för Mathias att få se om han får jobbet kvar och det hoppas vi. Tur att det är 3 månaders uppsägningstid, så han får lite tid på sig, sen är de ju a-kassa som skulle gälla. Men nu är det inte efter sommaren än och han kanske inte ens kommer få gå hem! Men man kan ju inte luta tänka på det...

Nu kollar jag på Semifinalen i Eurovision!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0