Mathias har åkt...

... och här sitter en annan helt för sig själv och funderar på vart kvällen ska ta vägen, sitter och kollar på Grey's har precis gjort iordning min frukost till i morgon. det lär man göra om man ska göra den där goda äggröran till frukost, för  på morgonar går de då inte, vill sova så lääänge jag kan :P Till de ska jag göra min gooooda smoothie :) vaniljyogurt, frysta jordgubbar och en halv halv banan :) Brukar ha i lite kiwi också :)

I morgon är det dags för peggyn som ska besiktigas :) Mathias fick fart på den i morse :) Han bjöd även på en åktur när jag hade lunch :P Haha, det är tryck i den :) Känns bra att vara bilägare, eller egentligen är det mamma som har blivit tvåbilsägare men det ÄR ju min bil :D Haha, hoppas den går igenom iallafall, man kan ju säga att vi köpte grisen i säcken, men som sagt det verkade vara en väldigt ärlig säljare :) Hoppas hoppas iallafall :) det gör man ju jämt :)

I morgon slutar jag 14 och efter de ska jag träffa Hellehelle för första gången på 1 och en halv vecka ca. Ska bli mysigt att få höra om hennes resa till karln :)

Tänkte att det skulle bli ett långt djupt inlägg men jag har ingenting att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0