Ledig lördag ledig lördag

Woohoooo :) Kom hem för en timme sedan ungefär och maten stod färdig på bordet :) Min underbara prins :) I morgon vet jag inte hur de blir ärligt talat. Mathias har fm, så han vet ej om han ska komma hem eller inte, eller om jag ska åka till Hofors tills han slutar, inte en aning. Vet inte om vi kommer få skjuts hem, då måste ju Mathias komma hem med bilen :) Också åker vi tillsammans till Tors. Men den stora frågan är hur vi kommer från Tors, till Hofors eller hem till Sandviken. Huuur ska de bli? Undrar om Angie kan köra, isåfall åker vi med henne till Tors :) Hon skulle jobba på söndag så hon blir nykter.

Nu börjar de bli pirrigt inför måndag :) Hoppas och håller alla tummar för att vi ska få låååån :) Då köper vi huuuuuuuus :D Kan nu tänka er :) Ett hus, och inte vilket som helst, utan vårat dröööööömhuuuuuus :) Som jag pratade om förut :) Eller ja det beror ju  på om det finns några giriga jävlar som bjuder för högt så vi inte kan bjuda högre. Då blir Mickispickis suuur :) Jevlar...

Ja nej inte vet jag heller...

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0