Järbo

Var vi till i går och ska få våra bildäck omlagda :) Sweet :) For free :) Kom hem vid tolv tiden och lade oss på en gång. Var och kollde på ett hus i går :) Och bokade en tid på banken, måndag 9.30, inte Swedbank utan Länsförsäkringar. Eftersom vi ska byta bank då då :) Ska även försöka få ett lånelöfte :) Då budar vi på huset vi kollade på i går :) Underbart fint :) Men först ska vi få det där lånelöftet. Och allt säger att vi kommer få ett men vi ska inte ropa hej än, man vet aldrig hur det kommer gå, men snälla håll tummarna för oss :)

Men om ni känner mig rätt vet jag redan hur vi ska ha det i sovrummet och hur den där väggen ska bort, också att badrummet ska rustas till de kaklet, och dom klinkerplattorna, jag vet ju också hur vi ska bygga ut altanen, riva bort den fula asfalten och dit med vitgrus istället. Också vet jag att vi ska måla om skåpluckorna i köket vita, byta golv till det där svarta klickgolvet som ser ut som klinker, bänkskivorna ska bort och dit med nya snygga svarta,

Ja nej men vi var bara där en timme och kollade på huset. Typiskt mig, när jag har en tanke i mitt huvud så går det 1 timme så har jag framtiden planerad. Vet dock inte om det är positivt eller negativt. Går väl åt både hållen, Bra är det ju för att man har mål och att man vet vad man vill. Dåligt är det ju för att blir det inte som man vill så blir tooookledsen i stället. Men bara jag vet att det kan gå åt andra hållet så ordnar det sig, det kommer ju fler hus men inte lika bra som det hääääär.

I dag ska jag kolla film med Hellehelle, vi ska se turkiska filmer :)

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Linda A-V

Kul.. önskar er lycka till med huset :) guuud vad kul, vet hur det känns.. :)

2009-05-21 @ 14:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0