Jag ska döda den jävlen som skruvade i hop den här bilen..

... dom där jävla fransmännen ska då fan kompilcera allt dom kan. Faaaaaaaan.

Fick gå hem tidigare idag :) Mm i like :) Kom hem och ser att Mathias håller på med Peggyn, åker upp och kollar vad han donar med och så ser jag att han håller på att byta säten :) Eftersom vi har en reservdelsbil så byter vi ut allt som är fräschare i den andre och just sätena var braaa mycket finare. Det gick väl kanske inte som han hoppats på... Han svor lite gran och ser kom det där utbrottet som gjorde att jag gick upp och satte mig här. Gjorde ju absolut ingen nytta där nere tyckte jag.

Jus de vi var ju på Änglar och Demoner i går, den var faktiskt otroligt bra, då jag endast har läst inte ens halva boken så kände jag då inte igen mig ett dugg, den började inte ens likadant tyckte jag. Men jag ska nog ge den ett försök till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0