Ja som sagt

I morse var vi och kollade på vårat hus igen :D Åh i love it :) Planritningen är såååå jag så de finns inte :) Kusin Therese undrade vart det låg och det ligger på Agavägen 11 :) Inte radhusen utan mer ner mot Årsundavägen :) Eller det ligger efter Årsundavägen :) Och Agavägen :) Ett stort rött hus :) Ligger ute på hemnet.se

Vi har ju lite rust som vi har planerat för vem flyttar till ett hus utan att rusta, allt kan ju inte vara i samma smak :P Också är det lite praktiska saker då :) Som kakla och klinka i badrummen, speciellt det i källarvåningen för där hade våtrumsmattan låstnat lite så det blir prio ett :) Sen ska vi göra om i köket :) Skåpluckorna blir vita :) Det finns en firma som man kan lämna in dom till nere vid industriområdet :) Sen ska golvet läggas om till klickgolv som ser ut som klinker, svart grafit blir det :) Bänkskivorna blir i mörkgrått eller svart med ny/nya ho/hoar. Och tapeterna självklart ska bytas ut vi (LÄS JAG ;P) har bestämt redan och det blir ett par vita med skimmriga medaljonger och till det ska vi ha en skiiitsnygg panel (inte sån där träpanel som går lodrät ner till golvet) utan det är som en plan panel med fyrkanter på. Det är svårt att förklara men vi har inte riktigt bestämt oss för den än :) Även ska vi göra öppningen större in till vardagsrummet. Helst hade jag vela tagit bort väggen där spisen och diskhon är :) Öppna upp hela fan och göra en sån jävla fin köksö som jag har i mitt huvud :D

Oh shit vad jag pladdrar. Men jag kan inte sluta för när jag har börjat prata om inredning finns det inge stopp :P Ni som känner mig väl vet hur jag är :D

Sen tar man ju sånt där annat allt eftersom :) Men vi kanske är klara till januari -2010 Med just sånt där tapeter och liknande. Sen blir ju ett hus aldrig klart för det är ju ständigt underhåll, men jag kan knappt bärga mig :)

Vaknade iallafall i morse och tänkte skita i husvisningen och jobbet för jag hade sådan magvärk, kramper i magen och blev helt yrslig, men jag tänkte va fan till 2 står man ut. Slutade med att man fick gå hem klockan 17 för, resterande arbetskollegor sjuknade till också. Måste vara något skit som går speciellt när Josefin kände samma magont och illamående som jag hade. Skittråkigt, speciellt när de inte finns folk att ringa in och man känner att man måååste vara kvar. Skittråkigt helk enkelt men Henkebenke kom halv/kvart i fem så jag fick åka hem då. Ligger i soffan heeelt död känner jag mig. Kramperna kommer och går. Ibland känner jag mig hyffsat pigg och sen smäller det till och jag kan knappt andas för det hugger..

Nog pratat om det..

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0