It's Mikaela calling

hej hallå i lingonskogen, i dag är det riktigt fint väder och mitt humör är på topp :) ska träffa hellehelle efter jobbet idag eftersom en annan går hem klockan 14 idag :) De de är naaaajs.
Iallfall så åker Mathias tidigare till Hofors i dag för att han ska hjälpa sin mami att tapetersa lite, så vi kommer icke ses förren i morgon bitti då han kommer hem runt sju tiden och jag drar vid halv 10. Guuuud va mycket vi hinner ses. ALDRIG...
Nu på morgonkvisten hade någon utav missarna ner en kruka :( Så jag fick kliva upp och ta redan på det men det var bara 5 minuter innan klockan så det gjorde inte så mycket, sen har jag vattnat alla blommor :)
Klockan böjar närma sig halv och det börjar bli dags för mig att dra :) Men det är 5 minuter kvar :)
I dag ska min bil ner och göra bra i från sig hoppas jag verkligen :)

Jag ska avrunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0