Huset är vårt huset är vårt!!!!

Kan ni tänka er att huset är vårt :D Ja fy fan va skönt det känns ni kan inte förstå, eller jo för er som har fått ett hus :) I morgon ska vi åka och kolla på det igen :) För i går när vi väl hade fått klart att det skulle bli vårt fick jag ångest och började undra om jag ville ha det :D Haha. Men det är tydligen normalt har jag fått höra :D Inte för att jag var säker på att jag ville ha det men det var bara att jag ville se det igen :) Mathias blev tokig på mig :) Vi ringde mäklaren och bokade en tid i morgonbitti klockan 09.00 :D Före jobbet och allt, sen på fredag skriver vi papperna :) Och vi kommer flytta in i slutet på augusti :) Det är en bit dit men det är vi glad för. Nu hinner vi spara massa pengar och sen när vi flyttar in har vi massa roliga pengar att spendera på tapeter och sånt därnt som man helst inte vill betala för :D HAHA.
Vi kommer alltså flytta in i slutet på augusti sen drar vi till Tunisien i början på september och vi har redan bokat in hus- och kattvakt :) Gissa! Angie och Babi :) Dom har ju tjatat om ett rum dom ska få. Haha. Så då får dom väl fixa det då :D

Ja det var mina nyheter :) Helt underbara nyheter om jag får säga det själv :D

Eller förrsten huset är ju inte vårt förren vi har skrivit papperna :) Men vi får hoppas att säljaren håller sitt ord då :) Annars!


Kommentarer
Postat av: Linda A-V

åh vad kul, glad för eran skull!! Vet precis hur det känns, och denna eviga väntan går ganska snabbt, man har så mycket att planera och packa :) hhihi.. Grattis än en gång! puss

2009-05-27 @ 20:21:32
Postat av: kusin therese

VA? va kul, grattis! shit va roligt! Vart ligger huset då? nyyfis jag blir! :D

2009-05-27 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0