Hur ska detta gå?

Läste precis Helenes blogg och jag känner exakt lika dant som hon, skillnaden är väl att jag inte saknar min pv i turkiet.. :P Haha, men mina dagar ser exakt likadana ut varje dag och det är så tråkigt, 10-18 varje dag utom torsdagar då jag slutar kl 14, men inte i morgon eftersom Josefine är i Greeeeeekland,

Vaknar, åker till jobbet, jobbar, slutar, kommer hem, plockar och diskar lite, kollar lite tv och till sist somnar. Tycker ni det verkar vara en spännande vardag? NEEEEJ.
Men som Helene skrev, man får vara glad så länge man har jobb och ett liv överhuvudtaget. Kan trösta mig med att jag har min kille hos mig iallafall :)
Håller på i tvätten nu, de känns mindre roligt, men otroligt roligt när allt är klart :) Då är de nice :) Ska göra matlåda också :) Rivna morötter med köttfärssås :) Mums!

Ja fy fan, kanske man ska skaffa hemhjälp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0