5 April

Tiden går ju som sagt otroligt fort och i dag kommer Hellehelle hem från Turkey, saknat henne jag, men jag tror inte hon vill komma hem ärligt talat. För vem vill åka i från sin kärlek?
Idag är det en till jobbdag, börjar 9.30 idag, vi ska ha lite frukost och genomgång idag :) Ska snart göra mig klar för avfärd!
Efter jobbet i dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske åker en sväng till Söderfors och hämtar upp bilen som mamma och pappa ska köpa åt mig och Mathias :) En reservdelsbil, en sån som vi har redan, det är lite som ska bytas ut och då blir det perfekt :)
I går gjorde jag om naglarna för dom såg ju helt förjävliga ut, men det blir ju så närman jobbar att de blir slitna, men nu ser de ganska fräscha ut iallafall :)

Jaja men jag ska väl börja göra mig klar så man ser ut som en människa idag också.

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu ligger du liiite efter, 5Maj är de idag faktiskt ;) Visst går tiden fort?? ;D

2009-05-05 @ 20:50:58
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0