Välkommen våren!

Gud va lycklig man är när vädret är fint och solen är framme!!! Hjärtat fylls av massa underbara känslor! I dag har jag tvättat alla fönster och duschat blommorna :) De känns så härligt att göra fint och fräscht hemma när vädret är fint :) De gillar vi, både jag och Helene. :)
Skulle plocka björkris men de var alldeles för mycket snö i skogen så jag får vänta någon dag eller kanske vecka :P Sjukt hur fort tiden går, siiickt. I morgon ska bilen in på verkstaden! Känner sig så sjukt låst när bilen inte funkar :( Men nu är de dags för mig att ta fram hojen :) Nu blir de cykla till jobbet :) Om de inte regnar eller snöar förstås :)
Verkar bli simning idag iallafall :) SKoj skoj, var ett tag sedan, förra tisdagen..

Missarna är galen av all frisk luft dom får, dom kutar och har sig, men de är lite roligt att de är glada och pigga :)

Mammas killar är dutti att hoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0