uppe med tuppen

var iallafall jag i morse, klockan 7 var man i tvättstugan och donade. skulle ha tvättat fönstrerna men de snöar ju så de är ingen anledning, var på stan till tio, hämtade min påse som jag glömde i går på bokia, köpte lite påskfjädrar och en bok :) Slumdog millionaire, filmen som vann 8 oscar :) Har några böcker att avverka men de byggs en hög :) Kanske man hinner dra av en i stockholm :) dötid på tåget som ska göras något, men om jag känner oss rätt kommer de bli en del tjatter :D HAha...¨
Helene är på väg hit och vi ska hänga lite innan hon åker till jobbet vid 5 tiden :) får se vad jag gör efter det :)
Angeie är också här och vi sitter vid datorn :) Mysigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0