Stockholm!?

Vi Keepers har haft ett krismöte via telefonen och vi har kommit fram till följande:

Vi åker till Stockholm, via SGSbussen dit, sen kanske vi får skjuts hem, annars bokar vi hemresa via SGS också. Vi tänkte ta tåget för de skulle bara bli 17 kr dyrare än bussen men sen kom vi på att Sändy är en stor flicka nu så vi lära göra om och då blev de en hel hundring dyrare per person så vi tar bussen tänkte vi då.

Vid närmare eftertanke så skulle inte detta få förstöra våran efterlängtade resa men de är då fan sjukt att vi ska behöva betala en resa vi har vunnit som sagt.

11.10 går bussen från Sandviken och vi kommer fram i Stockholm klockan 13.55 där tar vi tunnelbanan från t-centralen till Odenplan där hotellet ligger :) Jag ringde och frågade hotellet om de var någon speciell tid för incheckning men de var det inte så de var fritt fram :) Hela kalaset för resor inklusive tunnelbana där och sånt kommer hamna på ca 200:- visst de är inte så mycket pengar men de är principen som gäller och bara för de blir jag dumsnål!!! Om vi inte får våran skjuts så måste vi boka sgsbussen hem också :) och de blir 130:- till det.
Men vi kan hoppas, och om jag känner våran hemliga chaufför rätt så kommer vi inte få betala bensinpengar till chauffören men jag ska se till att de slinker ner en slant någonstans :P

Nej nu ska jag avrunda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0