Söndag, sista dagen på helgen!

Gårdagen var trevlig, dålig hockey och pissmål så de var inge kul hockey men de var roligt att göra något annat. De blev då i inge Valbo för Angelica höll på att vela och de orkade jag inte med så jag sket i de och henne. Sluta vela och säg ja eller nej i stället!!

Iallafall kom vi hem runt halv tio och kollade på Slumdog Millionarie som fick ÅTTA oscar, kände att vi bara lära se den och den var bra, mycket bra men jag vet inte om de den var åttaoscar bra de vet jag väl inte om jag kan tycka och de sticker jag inte under stolen med heller så var de bra med det...

Klockan 12 var de mat hos mormor i dag :) Mycket gott med kyckling i någon sås i ugnen och ris :) Jäkligt gott. Spelade lite kort och kom på att de var månadsfinal på bingolotton i kväll. Och då slog de mig att jag och karln har inte spelat bingolotto sen i julas då de var uppesittar kväll.. Men i kväll är de min kväll (och ja jag säger de vaarje gång vi spelar) och jag ska dra hem jackpotten på 250.000:- så är de vi som har ett hus i sommar :) Jaa så var de med det.

Nu är de första att spara i hop till en skrutt :) Som Mathias kan ha till jobbet så slipper vi dra på massa onödiga mil på Skodan och kanske sänka bensinkostnaden lite gran i månaden, blir ändå en räkning på 2500:- i bara bensinen när Mathias har den till jobbet. Kanske kan få ner den till 2000:- kanske tillochmed 1500:- De märks de märks!!

Förmodlingen blir de Valbo i morgon med Sandra, och i morgon har jag bilen så man slipper den där skitbussen. De feels good :) Önskade man hade en egen liten skrutt men som sagt inom kort blir de en tillökning i familjen :) Appropå tillökning så ska missarna till vetrinären i morgon för att knippsa kulorna :) Nu är vi bra trött på att dom skriker för att dom vill ut och att som sätter på varandra hela tiden men de ska bli skönt att få dom kastrerade :) Kanske inte för dom men för oss :)

Nej nu ska jag runda av lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0