shopping :)

Jaa dagen ha vart bra, mathias åkte med katterna till vetrinären i morse, sandra kom till mig vid 12 tiden sen hämtade vi missarna vid 13 och dom var så glada att se oss :) och de känns i hjärtat att dom hade saknat oss :) Åkte hem med dom sen drog vi kosan till Valbo jag och Sändy :) Köpte inte speciellt mycket, ett par som alla köper just nu stentvättade jeansleggings, vita converse skor och en bikini :) inget märkvärdigt med andra ord men de var kul med lite nytt iallafall :) käkade en skitgod bakad potatis med skagenröra när vi kom till köpis på deli :) sandra åt en kyckligsallad med sweet sour sås :) efter ca 2 h i massa affärer så tog vi en ficka på waynes :) kladdkaka med mjukglass :) Så sjuuuuukr gott så de finns itne :P
Träffade på Mathias faster och syster på Gina och bjöd hem dom på fika, kom hem till oss och efter 20 minuter kom dom på besök :) Drack lite kaffe, inte jag dock :P
Nu är jag laddad för jobbet i morgon, har ju haft långledigt men dom här dagarna har ju försvunnit med vinden lär jag säga!!! ojojoj, men de känns br de :) tillbaka på jobbet, men nu återgår vi till tisdag och fredag tills i slutet på mars :) Sen i april kanske i början på maj blir de en anställning :) Och taaaack gud för den lyckan!
Inte många som anställer i denn kris men en annan har ju kämpat på och lyckats fått en arbetsplats!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0