Reseledare, något för mig?!

De kan jag lova att de är, älskar utlandet, är grymt serviceinriktad och de finns inget som skulle passa mig bättre än att vara reseledare. De finns en hake, MATHIASHEDBERG. Hade de inte vart för min älskling så hade jag varit loooong gooone :P Kanske kan de funka att vara borta 5 månader om året eller mer, men de är ingenting jag vill utsätta vårt förhållande för. Vet att jag skulle trivas som fisken i vattnet att vara just reseledare, men kärleken övervinner allt :)

Jag har aldrig varit lyckligare heller, nyförlovad och upp till öronen kär är jag, finns inget bättre än att känns hans armar och känna kärleken spira :) Kanske man har blivit en liten toffel :P Men nog kan man dra en utekväll med tjejerna och de är de bästa som finns för kvällen, men dagen efter man känner sig lite bakis så finns karln där och kommer in med vatten :) Käääärlek... Och nu när vi klivit in i vuxenvärlden med ring på ringret och hustittning så känns de så rätt, de är jag och han :) Och nu i höst ska vi ut och resa tillsammans bara han och jag och de kommer bli uuunderbart.

nej nu ska jag sluta snacka kärleksdravel :P Och fortstta kolla på semestersvenskar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0