Mycket trevligt!

Har vi haft på Oden :) Mycket god mat och trevliga arbetskollegor så var de en magnifik kväll! Kommer hem och kommer på att det är dokumentären om Josef Fritzl... Fy fan... Inte så jävla trevligt mer. USch... Mycket intressant faktiskt men det är sjukt och äckligt!!!!! FY!!!

Mina två otroligt härliga arbetstjejer frågade om jag skulle med ut och slira på lördag! Har ju bestämt med Angie och Babi att vi skulle käka sushi och sånt, men det vore så kul att gå ut med jobbarbrudarna!!! Banda lite :P Vi har ju sagt länge att vi skulle slira, men det har inte blivit av förren nu då... Om Angie förstår mig :)


Nej nu ska jag kolla på världens psykfall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0