Markoolio :)

Som sagt vi drog ner till Hard Rock Cafe som ligger gatan ner från hotellet :) Vem ser vi inte där om inte självaste Markoolio :P haha. En riktigt livserfarenhet :) Really! Haha. Drack någon öl och hade skittrevligt :) På vägen hem stannade vi på BK (burger king ;P) käkade en crispy chicken meal :P sjukt gott men inte godare än mc chicken :P
Jaa vi hade iallafall jävligt kul på vägen hem :) Jag och Sandra snackade lite och plötsligt så försvann jag haha, var tioende meter var de nedsänkt och där klev annan ner så jag höll på rasade i backen, bra nära på att man låg där, men vi började asgarva och höll på att skratta ihjäl oss ända vägen hem iallafall :P

De spökar här och de går inte att lägga in bilderna :( Men jag ska göra ett till försök senare :)

KLockan står på 08.45 sen ska vi sola klockan 9 sen FRUUUUKOST :) Hoppas de är en god frukost :)


Sov gott!!!


Sweet kissing in the moonlight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0