Lördag

I dag är de lördag :P Har mysiga plans med pizza och Robinsson i kväll :) Mysmys. Har hårfärg nu också som jag ska lägga i antigen i morgon eller senare idag, men de är bara en toning för att Sändys frisör rekomenderade de istället för att färga varje gång.. Så nu framöver blir de bara toning i håret, myycket bättre, ska bli kul att de kvaliteten på håret..

Mathias: Kan du inte ta farsan dins bil och hämta han sen?!
Jag: Vadårå?
Mathias: Jag har nyss tvättat bilen ju.
Jag: Ja men nästa gång vi tvättar dina jeans så kan du inte använda dom för att vi har ju tvättat dom!!!

HERREGUD....

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, den var bra!! :D

2009-03-23 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0