Jaha!?

Då var helgfan slut och de känns tråkigt. I fredags blev de utgång och jag hade iallafall sjukt roligt :) Som sagt så skulle vi på en 20-årsfest och vem träffar där om inte min chefs son :P haha de var lite roligt, hoppas att han inte tjallar att jag var ute i svängen dagen innan jobbet :) Men på jobbet gick de skitbra faktiskt, för så pass på arselet jag var så trodde jag att de skulle gå åt helvete. Men pigg  klockan 9 när jag vaknade och fixade lite frukost. Har sjukt ont i min hand men de var för att jag rasade i backen i fredags. Men ingen såg :D för de var bakom bilen när jag skulle pinka :) de var sjukt halt :D haha..

I går var de lugna puckar efter jobbet, gick hem till kusinvitamin som fyllde 29, sen hämtade jag karln i hofors men telen dog så jag fick åka hemt ill hans mamma och pappa för att ringa och fråga vart tusan han var. och då när jag skulle backa ut från uppfarten så lät de i växellådan när jag skulle lägga i backen. lät som att man inte kopplade ordentligt men de gjorde jag så jag provade jag igen och tröck kopplingen ännu hådare ner. men samma sak lät igen. och växlarna var skitsvåra att få i. så nu har vi konstaterat att kopplingen är lite paj, och de känns så jäääävla underbart för så fort vi har haft biljävlen hos verkstaden så blir de nå nytt. sjukt trött på de här både jag och mathias så de är sjukt.... lär väl åka in med den på måndagmorgon... lämnade in bilen på service också för kanske 1-2 månader sen så de kommer ju lägligt... pissbil... kul när den funkar men faaan åt helvete när den jäämt ska krångla...


Iallafall kikade vi på melodifestivalen i går, det är faaan åt helvete att hon gick vidare. snälla snälla nån... sjukaste av allt för faan! skulle inte förvåna mig ett dugg om hon vinner alltihop och går vidare till eurovision... jag tänker då inte kolla då...

nej nu kanske man ska ta sig en dusch.. vi har pratat om att göra om lite i vardagsrummet nu när vi ska bo här ett tag till. så de blir väl kanske nästa månad :) måla om iallafall, sen kanske vi ska möblera om också :) lite ska vi göra om i möbelväg så de ska bli roligt att få lite nytt, eftersom vi ska bo här ett tag till så vill man ju trivas, jag trivs i det här vardagsrummet men älskar ju att pyssla och måla om och sånt :) de var Mathias som ville så jag säger ju inte nej :P

Nej nu ska jag iiinte duscha vi ska åka skridskor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0