i som i miiiiikaela

:P Haha vi har haft en trevlig dag på stan, synd att jag tog peakjackan för ag höll på att svettades ihjäl, önskade jag hade tagit trenchen istället. Köpte lite smått och gott. vita tygskor, ett linne och jeansleggings på gina :) sen köpte jag inge mer. Vo har fått i oss lite mat och nu har jag och helene solat :) Har solat 1½ timme sen i går, och de blir en till gång innan vi åker hem i morgon :P HAha solsemester kallas de :P

Har inte skådat några celebs idag :( Men de kanske kommer mot kvällningen :P

Och faaan va solningen har tagit :P Nu är man lite brun :) Sista solningen alldeles nyss tog som fan och de syntes verkligen efter den här gången :P

Nu ska jag hoppa in i duschen, men först ska jag kolla mitt konto :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0