Heeeelt såld...

...  på Twilightfilmen, blev tipsad av min arbetskollega Magdalena om att den var sjukt bra, så man fick hem den och vi har kollat på den nu, jag sändy och hellepelle. Och alla tre är heeelt såld på Edward :P Kan nog satsa ganska mycket på att alla som ser den blir ganska såld på honom... :P
Och filmen sig var mycket bra, de arbetas tydiligen på en 2:a för när vi stängt av filmen och ska kolla lite på tv, och vem är inte gäst i The Jimmy Kimmel Show? JOo de ska jag tala om, kvinnliga huvudrollen så klart, de händer alltid mig.Jäämt. Så fort man får något på hjärnan så händer de i inom den närmsta framtiden. För Scotts blev man ju ganska såld på också i Melodifestivalen och vart ska inte dom spela om inte Torsåker i Maj. :P Men de suckar man ju inte över direkt :P

nej nu ska både jag och hellehelle sova :) I morgon blir de också mys med Robinsson :P

Puss på er så bjuder jag på denna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0