Hårdkörning;P

Jaa min dag på jobbet gick ganska segt, åkte och simmade efter jobbet, sen åkte vi och handlade. Köpte lite hokuspokus, så man kan göra smoothies :) Sitter och smuttar på en skitgod nu :) sen har jag mat i ugnen, en ugnsomelett gör jag nu :) Lite matlåda till i morgon :) Var på Willys och handlade, där har dom chausew(?) nötter i naturella i lösvikt, fast ioförsig var de ett tag sen jag kolade om de på ica :) men jag blev mycket glad. de är så sjukt mycket salt på de andra så de smakar äckligt. men de här är mumsigt :) Köpte lite drickyogurtar att ha på jobbet så man har lite mellanmål...

Mathias har förmiddag idag och i morgon men nu är han på hockey, han kanske är hemma om 45 minuter-1 timme.. ska simma i morgon också :) och i morgon kanske de blir en promenad till jobbet.... om en kvart är maten klar tror jag och fram till dess ska jag avnjuta lite nötter och en smoothie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0