Ganska besviken!!

Skaffade med ett bankID för att se hur mycket jag får tillbaka på skatten och det var ju ingenting att hurra för heller :( men så länge jag inte får betala tillbaka är jag nöjd iallafall :) Men nu har jag det där klart med deklaration och sånt. Slipper man oroa sig för de också :P
Ska till tandis 11.15, efter de ska jag möta Helene och vi ska ta en tripp på stan tänkte vi. Jag ska hämta ut mitt recept på migtäntabletter! Hoppas dom inte kostar skjortan!!!! Hoppas kan man ju göra!
Sugen på frukost men jag vill inte äta frukost själv jämt, men man kanske kan få upp karln? :P Jag ska prova alldeles straxt!!!
Ska klä på mig också. Känner mig som en sliten gammal kärring! Nej lite kläder och smink så känner man sig som 20 iallafall :P

Ja just de skulle prova väcka karln, men det rör sig där inne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0