Full fart...

... på jobbet är det nu :) NU  har det äntligen börja på riktigt!! :) I morgon har vi frukostmöte innan jobbdagen, kommer säert gå igenom scheman och grejer :) Känns roligt faktiskt :)
Har beställt lite roligheter från jotex.se :) Mycket fina och roliga saker faktiskt!! Har gjort om i vardagsrummet också. Kanske tar ett kort för att visa :P Men det blev iallafall mycket bättre och mysigare :D
Helgen var trevlig :) Kände dock att lillpuben inte var riktigt min grej faktiskt!! Kände mig som att man börjat första gymnasiet och alla kollade på mig som om jag vore från ett annat land. för det var exakt så de var det var. jag var från ett annat land :P Haha!!!


jaja heeejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0