ett jävla ståhej...

... innan vi kom in i går, eftersom alla inte var 20, vi blev nekade. sen ringdes de lite kontakter och roger kom :P då var de bara trilla förbi vakterna och se måttligt nöjd ut :P haha. en sak om vi inte var 18 allihopa, men så länge man är myndig så ska de inte vara ett problem, speciellt om man står på listan!!! Vete tusan när vi kom hem, stupade rakt i säng iallafall :P borstade tänderna sen bara poff så hade både jag och helene somnat :P
jag har klivit upp och duschat, helt redo för frukost är jag. brummar i magen höögt högt..
Alla sover utom jag, men kl 10 vill man ju äta för kl 11 stänger frukosten. sen klockan 12 är de utcheckning, då åker vi heeem :)

missarna har saknat mammsen:P

faaan törstig, bakfull och hungrig. kan de bli sämre??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0