Bara 3 maskiner :P

Sorterade nyss tvätten och till min förvåning var de bara 3 stycken :) Sjukt skönt för de innebär bara 1 sväng ner :) De finns de maskiner :P Kaanon de :)
Jäävlar vad man har stått i i dag, vaknade vid 10 och drog upp Mathias vid 11 tiden, käkade lite frukost och började tvätta ren fönstrena :), Natalie kom förbi och sa hej :) lite senare kom helene :) som var så snäll och hjälpa till med blommorna och dona :) Käkade lite lunch och Helene drog till jobbet. Tog en promenix med Mathias, sen åkte vi och handlade och nu håller man på i tvättstugan :P Man känner sig jäkla duktig :) Tänkte göra korv med bröd i kväll :) Mums, Mathias är och hämtar mamma och moster som har simmat. Jag hhoppade simningen idag, kände hellre att jag ville vara ute och frå frisk luft i de fina vädret :)

Nej nu ska jag avrunda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0