Åh inge trött heller!!!!!

Skulle då gå in och kolla på bilderna på bilen som Mathias ska åka och kolla på i morgon, men annonsen är borttagen :( Tycker det är sjukt tråkigt om den har blivit såld för det var ett kaap!! Var en gammal dam som hade haft den och skulle sälja den för hon inte skulle köra bil nå mer. Riktigt billig och sjukt välvårdad och fin om inte annat. Men med våran tur då är den väl borta.
Mathias var tydligen den första som ringde också, har även bestämt att dom ska träffas imorgon och så, men är den såld så är den, sjuuukt synd bara! ETT KAP!!!
Det finns ju andra bilar, men man verkar inte bli vuxen än heller :D HAHAHA! Det visar sig om han har tagit bort den ändå. Håll tummarna för mig att den finns kvar!!!!!! Alla tummar, tår och ögonlock!!!

nej nu ska jag borsta tänderna och skölja med FLUX :P Det är inte flax, det är Flux! Känner ni igen den reklamen? :P

Efter tandborstningen blir de kojan! Ska upp och jobba i morgon! Sweet :) Och om jag känner min kollegor rätt blir de en vild dag :D hahaha :P


Hej da heeeej!


Kommentarer
Postat av: Helene

Mikaela, han tog väl bort den för att ni ska komma och ta den? :)

2009-03-27 @ 07:32:43
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0