216 cm lång?!

sitter och kollar på oprah, en kille som är 216 cm lång, förstår ni hur jäävla lång man är då? Jag är 175 cm lång, de tycker jag är ganska långt, sen har vi mina 3 pojkar till kusiner som alla tre är 200 cm långa. Men tänka sig dom 15 cm längre är heeelt sjukt. När man står brevid dom 3 känner man sig som ett barn HAHA... Tänka sig då att den här killen är ca 40 cm längre än mig..
Nu ska jag klä på mig, för jag känner mig som en sliten gammal kärring när jag ständigt går i mina mysbyxor, men de är så bekvämt och härligt, nej lite ändring, och plus att de ser ut som skit här IIIIGGGGEEEENNNN. Blir så när de är mycket folk här och man inte har diskmaskin, berget i diskhon blir ju som ett berg när man har ätit och druckit 2 glas med vatten, sååå jävligt tråkigt.

SOm ni alla vet vann vi en resa till Stockholm på quizen med tåg och hotell, i går var Sandra på quizen och då Kharmas ägare Shawn, kommer fram och ska ge henne allt vi ska ha, som tågbiljetter och allt sånt, meeeen vet ni vad karln säger, hotellet blev så dryrt så ni får stå för tågbiljetterna själv!??? Är han helt tappad? Har man vunnit en resa, så ska man väl fan inte få bekosta något själv. Jag kollade på tågbiljetter  igår och de skulle bli 1164:- för oss tre ner och hem, men de är pengar som jag känner att det här tänker jag inte betala själv, och jag har inte lust att ta pengar från mitt sparkonto för att betala en resa vi redan har vunnit... De finns ju biljetter på tradera också, men de har jag inte heller lust med att hålla på att buda, sen när vi ska hem då, tänk om vi inte vinner budningen. JA då kommer vi inte ens hem...

Jävligt dålig stil av Kharma Lounge, och jag vet ju att jag tänker aldrig välja de som första hand när jag ska gå ut i fortsättningen, jävligt besviken och ledsen, vi har suttit där varenda jävla onsdag sen september till december och slitit för att kunna vinna den där resan tillsammans, umgås. Vi har haft skitkul vissa gånger men vissa gånger han man bara åkt hem efter quizens slut.  Kan ju inte säga att de är bortkastat heller, men det är 50/50 det där...

Jaa resan i helgen har blivit inställd för våran del. om ni inte förstod....

Tänker aldrig med gå dit på en onsdag för att quiza, kanske man överdriver men de är iallafall så jag känner nu. Kanske är annorlunda om 3 månader vem vet. men för tillfället är jag sjukt besviken!!!

det här blev ett långt inlägg.

Nu väntar jag in Helene som ska kika lite film här innan hon drar till jobbet vid 5 tiden!!

Ja klä på mig var det..


HEJHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0