200:-

Jaaa inte fan blev de någon jackpott heller, 200:- blev de iallafall :)bättre än inget. Ååh jag är så sjukt taggad på fest nu så de är fan sjukt. så fort jag har en låt med pump i känns de som att dansnerven ska ryka sönder. Nu får de blir lite fest med lite fart. Fredag har jag snackat med Sandra om men Helene har jag inte hunnit prata med än, känns som att Gävle lockar. Slick? :) Har bara vart ut på hangloose när vi vart ut i gävle så de skulle vara kul att prova slick, alla säger hur mycket drag de är, men om 2 veckor är de ju stoooockholm och då blir de feeeeeeeeeest också!!!!! iiiih, också fyller babbi den 17 så då blir de fest också!! ryktas om kryssning? yesyes :P

Nej nu inväntar jag angie och babi sen blir de kanske nån film eller dylikt. i morgon är de vetrinären kl 8 som gäller sen efter lunchtid blir de VAAAAAALBO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0