VAXAT ARMHÅLORNA!!!!!!

Ja och fy fan, Angelica har nyss vaxat mina armhålor och fy fan vad det gjorde ont, Nu känns de lugnande efter jag hade på den där oljeservetten, men det lär bli en till vaxning då allt inte försvann, och det är dumt att vaxa flera gånger samma gång, så vi väntar till fredag kanske tills vi tar bort de sista :)
För undefär 4 veckor sedan vaxade Angelica sina och hon har inte behövt ta bort hår där under den tiden. Det är ju klaaaart värt de.
Ingen deo får jag ha i morgon heller :) Så mina kära arbetskollegor får stå ut om man skulle börja lukta haha, men det tror jag inte :P Haha :P

Så nu är de dags för att hämta de sista i torkrummet nere i tvättis :) Känns skönt att ha de klart för denna gång :)

Ja nej nu lär vi gå ner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0