Uppe med tuppen...

... idag känns de som, vaknade vid 9 tiden och gick upp på en gång. Hade inte ro att ligga och dra mig :) Nu sitter jag här :) Jag tror jag ska ta med mig Mathias på en liten promenix i solen :) Det ser helt underbart ute men jag har inte vart ut så jag har inte kännt hur varmt de är ute. Men hoppas hoppas att man kan ha sommarskor och en kofta bara :) Jag har varit en riktig koftmänniska. jag har kofta till allt och jag älskar de. Jag hade säkert 10 styckna olika, men nu vips så hänger de 5 i garderoben. Vart har alla tagit vägen. Angelica har väl 3 hemma hos sig och en har jag supit bort. HAHAHA. Ja nej men dom kan ju inte bara försvinna. Ska nog ta ett försök att åka hem till henne och ta med mig alla hem. Hon ska ju jämt låna för de är så kyligt på kvällarna.. Men aldrig kommer dom tillbaka till rätt adress heller. :P

Jag funderar på att sätta ett tandsmycke på tanden igen :) Det ramlade bort sist och jag hade en ful metallplatta på tanden. men jag vill ha en diamant på :) Men då blir de en tand in. Hade på tanden brevid framtanden, men nu blir de nog en tand in :) På hörntanden :) Minst påfrestning där, när man äter och så. :) Och de kostar inte många kronor. 300:- tror jag att jag gav sist :)

Nej nu vill jag tatuera mig igen :) Men de blir nog till efter sommarn, och om jag känner mig själv rätt så kommer jag dra ut på de till nästa höst :P Haha..

nej nu ska jag nog försöka väcka karln och sen ska vi promenra i de fina vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0