Trött som tusan...

... kan jag tala om att jag är idag. Men ändå ska man sitta uppe till kvart i ett för att kolla klart på Rocky filmerna... Bara för att man är ledig måste man inte stanna uppe halva nätterna. Och man kan ju inte kasta ut folket heller, men man tycker att det borde ringa en liten klocka!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ingen ide att gå och sova för de kommer aldrig att gå, jag är en sån människa som måste ha helt knäpp tyst. Annars ligger jag och stör mig på vartenda litet ljud. Och med fyra människor i en soffa precis utanför sovrummet gör inte allt enklare heller.

Ja nej man kanske ska göra ett försök att sova för det här går inte... Kommer ju vara soptrött på jobbet om jag inte ska få kunna sova på nätterna....

Om de kunde ringa en klocka någon gång dååååååååå!!!!!!!!! Trött jag blir..


HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0