Tisdag

Vart tog måndagen vägen??????? Iallafall var vi på bio i går och den var huuuur bra som helst. Grymt rolig film :) Och det var ju slutet som gjorde allt enligt mig iallafall :)
Det är redan tisdag och de innebär bara idag och i morgon som MikanPikan jobbar :) Sen är damen ledig fram till måndag vecka 26 :) Skrev först vecka 25 men sen insåg jag att vi är inne i vecka 25 NU.... Skönt att tiden går fort iallafall då får vi flytta in i huset fortare och dra till Tunisien fortare :) Och de gillar vi :)

På fredag ska jag införskaffa mig ett gymkort. Hör och häpna allihop. Ett gymkort. På Fitness i Sandviken, ligger 100 meter från jobbet och dit ska jag trava dit 3 gånger i veckan efter jobbet. Lite fåglar har viskat i mitt öra att det är som mest folk vid 18 snåret, men det får jag väl ta helt enkelt, tänker inte pallra mig dit på morgonen för det var en riktigt snuskig dusch där, som jag inte vill sätta tårna i ens. Får man väl forsvamp för resten av livet och de gillar vi inte. Har dock aldrig haft fotsvamp men jag känner helst att det är inget jag vill prova på heller för den delen.

På torsdag ska jag och Hellehelle till Gävle tidigt på morgonen, vi ska utforska staden tänkte vi :) Kanske solen lyser ner på oss. Ett sånt där härligt ljus ni vet :) Helle vet vilket ljus jag pratar om iallafall.

Kanske man ska borsta gaddarna och se till att man ser ut som folk idag :) Slipper kunderna vända i dörren..

Ja men jag skriver nog mer när jag kommer hem från tha wöööörk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0