Tisdag 23/6

Ska snart bege mig till jobbet för att jobba ett pass :) I dag har jag ingenting inplanerat i min kalender förutom att jag ska försöka få med mig Mathias på en liten promenad efter att jag har slutat. I de fina vädret :)
I går såg jag en älg :D Första gången i mitt vuxna liv som jag har sett en älg. Jag som har tjatat om älgar i flera veckor nu också i går strax efter Forsbacka på väg hem från Gävle så är de en älg som går och travar efter stängslet, men på insidan förstås :) Den var jättesöt, men det var ingen älg med horn, utan de måste ha vart en tjejälg eller en älgbebis :)

Nu ska jag hoppa på cykeln och veva mig ner till Bokhandeln :)

HEJ DÅ

Uppdat.

Nyss hemkommen från jobbet och de var skönt att komma hem :) Ska göra matlåda och sen kanske de blir den där promenaden som jag snackade om tidigare :)  Ta en tripp förbi huset :D Spana in lite :) Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0