Söndag

I dag drog vi till Ockelbo igen :) Med pappa :) Han ville ha en plånbok så han fick köra :) Vi ville inte köra varken jag eller Mathias. Köpte en sån här grej med små pinnar som man drar upp och ner i huvudet. Sååå jävla skönt och avslappnande. :)

Nu har jag precis duschat efter en timme i Hedåsen, lite trött i kroppen, inge färg fick jag heller, låg där i en timme kanske sen kom de massa moln. :( Ingen peppis idag iallafall :( Men de kommer väl :) Nåsta helg skulle de också bli kanonväder :) Hoppas på de då :) Även att jag har fått blåsor på fötterna av att stranden var så jääävla het :( På högerfoten har jag 4 blåsor. Sån jävla smärta. Härligt att jobba 8 timmar i morgon med foten full av blåsor.

Älskar nör håret är nytvättat och inte har hunnit torka riktigt än :) Underbart.

Maten står i ungen så de blir matlåda i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0