Skattepengarna trillade in på kontot idag :)

Men dom försvinner lika snabbt igen, ska betala resten av resan :) Skönt att ha de klart :) Men de funkade inte nyss så provar lite senare. Iallfall ska jag försöka vinna en auktion på tradera. Väggdekor som är text och det står så vackert Live simple, laugh often, love deeply. De kommer bli otroligt fint i huset sen :) Så den ska jag hålla koll på.
Undrar vart vi ska ha den men jag tror de blir över sängen :) Vårat sovrum kommer bli uuuuuunderbart :) Vårat hus kommer bli underbart :) Åh jag är så lycklig, kan nog tro att ni som läser är trött på att höra snacket om hus, lycka och kärlek. Men jag kan säga det om och om igen :)

Kikar på tv nu, men de blir kojan snart. Ska nog göra lite frukost sen tänkte jag duscha av mig lite, duscha av mig sjukan :P Haha. Luktar sjuk :P

Ja nej nu ska jag nog göra de där äggen till frukosten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0