Så skööönt att flytta härifrån...

.. så de finns inte. Fy fan va de ska bli skönt att slippa pisslukt i källartrappen, bajslukt nere i tvättstugan, och i trappen. Känna rädslan att de kan komma uteliggare i trapphuset och vara lite smårädd när man ska ner och tvätta. Nej fy fan va skönt de ska bli att slippa det här jävla området.
Ja det  var väl de jag ville ha sagt innan jag ska hoppa i kojan :)

Nu blir de att tvätta av facet, borsta gaddarna och hoppa till sängs.

Just de, min telefon är helt knäpp. Samtal och sms som inte kommer fram, får ni inge svar så är jag inte otrevlig utan de är min mobil som är lite däng. Ska ringa Tele2 på måndag.

Natti natti.

I morgon blir de sommarkrysset :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0