Så jävla förkyld...

... så de finns inte, vaknade i går morse med ont i halsen, och det blev värre under dagen, sov inte mycket i natt men tillräckligt. Var ännu mer förkyld när jag vaknade. Halsontet är borta men snorar som tusan, och tror ni inte att närsprayen är slut. TYPISKT. Men lite har jag fått ut. Känns som jag har fått bihålsinflamation, men det har jag inte. Det gör inte ont när jag knackar :P Haha. Jag har inte feber heller och de känns underbart, för de skulle innebära att man skulle behöva vart hemma från jobbet. Lite snorig kan jag nog gå till jobbet :P Jobbar hela veckan plus lördag.

Nu får karln komma hem så jag får lägga mig i hans armar och tycka synd om mig :P Haha, allt blir bättre när folk tycker synd om mig. Haha. Synd att de inte kunde vara så :P
Ingen matlåda har jag gjort heller. Men de  får bli när Mathias kommer hem så han kan göra mig sällis :)

Åh ni kan inte förstå hur lycklig jag är :D Jag har aldrig vart kärare och med karln i mitt liv ska vi köpa vårat drömhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0