Mycket piggare

Gjorde helt rätt i att stanna hemma i dag med kan jag tala om, hade dock ingen feber i morse men som Magdalena sa att man blir inte friskare av att jobba. Ha myst hela dagen fram till nu med Mathias och vi har kollat på film och ätit glass :) Tyvärr så åkte han nyss till Hofors, han skulle tvätta lillen sen skulle han på styrelsemöte och efter de skulle han jobba att :( Innebär en natt själv igen.
Iallafall blir de jobb för mig i morgon :) Känner mig redo för de :) Mycket piggare i dag men jag tror ändå inte att jag hade orkat med att jobba, men nu blir de full fart igen :)
Vädret är otroligt fint, man blir ju så mcket gladare i kroppen och i huvudet när solen lyser :) Det är mys!

Synd bara att det bara är repriser sen i går på tvn och de såg jag i går. Men snart kanske de börjar lite nytt på tvn :)

Jag har också hittat ett riktigt roligt program som går  på femman på förmiddagarna. Det handlar om "dom riktiga" hemmafruarna i Kalifornien. Haha Det är otroligt roligt att se på :D

Ja nej nu sk ajag fortsätta kolla på What about Brian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0