Mikaela is calling

Jaha hur var det här då. Åkte direkt till Marita efter jobbet, hon fyller ju nämnligen år idag :) Roligt roligt :) Tårta :) MUUUMS. I morgon blir de full fart med sen på lördag blir de halv fart NU BLEV DE KURSIV IGEN. JAG FATTAR INTE VAD JAG GÖR FÖR FEEEEEL?
Iallafall så... Nu minns jag inte vad jag ska skriva heller :(
Nästa vecka blir de kortis :) Nämnligen ledig torsdag och fredag, lördag och söndag :) Kanske blir de lite party :) Det var för länge sen nu :)

Ja nu ska jag hoppa i badet :)

Köpte skiiiitfina lyktor på Hemtex idag :) En megastor och en mellan stor :) Niiice var det iallafall :) Dom kommer bli kanon i huset sen :)

Mathias var ner och köpte nytt porslin idag :) På Dollarstore :) Tokfina och tokbilliga så det är perfekt för oss :) Det blev 12 av varje, ska ner och köpa muggar i samma serie någon dag här framöver :)

Just de badet var de ja :)

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant som du säger.. Det är trisst att man ska må piss för att man är sjuk och samtidigt må dåligt över den sura minen.. Men men, man kan inte rå för att man inte är i skick alla dagar.. Hoppas ni slapp höra massa "surt skitsnack" i alla fall.

2009-06-11 @ 22:26:28
URL: http://egolea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0