Lördag & Söndag

I går drog vi till Ockelbo vid 17 tiden och åkte hem till Babaks föräldrar, var ett jäkla gäng som grillade och drack massa gott. Gick ner till marknaden vid 23 tiden och åkte karuseller :D Så jävla roligt, bland annat sen sån man sitter i också åker man runt och runt sen skjutsar dom på en så man snurrar samtidigt som man åker runt. Sååå jävla roligt :D Skrattade så jag fick ont i magen :D

Åkte hem ganska tidigt ändå, fick snålåka med Linda och Mange :) Skönt de slapp jag ringa och väcka pappsen :)

Och i dag vill jag lägga mig i solen och bli den där pepparkakan som jag har snackat om tidigare, men de är ju ingen som kan för alla är bräääända. Mathias ser ut som ett stopplyse i anstiktet stackarn. Ska gå och smörja in han med aftersun.

Sen vill jag ha pizza :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0